Monday 2 May 2011

Day 13 - A letter to someone who has hurt you recently.

dah lama sangat sangat sangat lama habis lama kan tak habiskan challenge ni. last update masa nak mula semester baru. sekarang dah start cuti sem. barulah sambung balik challenge ni. KESIAN.

A Letter to Someone Who Has Hurt Me Recently.

Baiklah.
The letter begin,


Gua tahu Orang baca surat ni.gua takde ayat yang hebat hebat nak bagi Orang faham apa yang gua pendam dan sakit hati or whatever.and takde orang yang selalu sakitkan hati gua melainkan Orang. Orang sajalah yang faham.

Orang, gua harap lepas ni Orang tak selalu sakitkan hati gua.Hati gua dah nyawa nyawa ikan sebab selalu sakit.gua pun tak mampu dah nak ubatkan hati gua. Sebab Orang saja pengubat hati gua.

Orang, disini gua nak ingatkan Orang.bahawasanya hati gua boleh terjejas sebab Orang.positif yang Orang ajar, positif lah gua. Negatif yang Orang ajar, negatif lah gua.so gua harap sangat, cukuplah Orang sakitkan hati gua. Tak kesian ke?

Oleh itu, sampai disini sajalah coretan gua. Gua harap Orang mendengar luahan hati gua yang sakit ni. Sesungguhnya gua sayang Orang.

Sekian.

*bukan senang nak taip surat ni. kena ade perasaan jiwa dan raga serta keikhlasan. tapi ni gua taip je. ape yang terbuku. haha! 


RANDOM
cuba dapatkan gambar sendiri selagi perlu. :)

0 comments:

another story

Related Posts with Thumbnails