Sunday, 14 August 2011

1 Hari 1 Resepi

Bila hati gembira, makanya excited jadinya.

Bila excited jadinya, makanya lajulah menaipnya ...

Finally dapat jugak beli buku resepi ni!!!! hehe. dah lama cari, tapi tak jumpa. mmg tak jumpalah kalau cari kat MPH. sebab kat situ takde. thehe..


Tapi takdelah satu hari buat satu resepi ni. cuma belajar. mungkin mulai sekarang dah boleh belajar masak sikit sikit. 

sikit sikit lama lama jadi bukit,

makanya,

belajar belajar amal buat selalu lama lama jadi pandai!

hehe.sekadar motivasi semangat untuk diri sendiri. ♥♥

"lebih suka belajar buat dessert dari masakan. tapi kena belajar dua dua jugak. :) "

7 comments:

namivamp said...

waaa sukaanya mek nak belajar masak! mesti si taqim bahagia kalau tahu ;DDD

Azam said...

saya suka dessert! nyum nyum!

syasya said...

weee...seronok!

AnAk dEneSor said...

wah2 along da maju..hihi..ni x sabar nk rase nie..hihi

zarith said...

namivamp
aishehh. untuk diri sendiri je dah lah. boleh tak gtu? hehe

azam
saya pum. sedap sedap! :p

syasya
jom buat sama jom! hehe

anak denesor
mana ade maju la. yela. tengok orang semua pandai masak. segan. wuwuwu. nak rasa? err.. meh umah. hehe.

•Sala Mansor• said...

brapa hengget ye buku neh along? ritu bercadang nak beli jugak, tapi tak beli2 lagi. hehe

zarith said...

kak sala
RM40 je. tak de lah macam buku masakan lain. mahal. hehe. tebal pulak tu.beli lah! tapi kak sala dah pandai masak kan. hee

another story

Related Posts with Thumbnails