Thursday 7 October 2010

a memory

macam dah lama memang dah lama tak melayan sorang sorang depan laptop taip apa rasa nak taip macam sedang buat sekarang. okay pening. maksudnya kat sini dah lama tak update pape kat sini sebab macam biasa alasan busy sangat sangat memandangkan final dah dekat lagi tiga minggu! 

macam taleh ada titik noktah pulak bila menaip. okay berhenti. :)

sudahlah. bila fikirkan tentang apa nak update. ohh banyak. tapi ni i just update secara cepat dan berhemah. okay lah kan. dari duk diam senyap senyap sunyi sepi.

senyum lagi.

*****

ermm ...

"saya rindu kesayangan saya."

tu je nak cakap.

and saya ada satu permintaan.

" boleh tak awak mainkan lagu the bakery macam awak pernah buat dulu. saya rindu time tu. tak pun boleh tak awak call saya tapi awak tak bercakap. gitar awak yang tolong cakap dengan saya. boleh tak? "

*****
I won't cry, I won't cry, no I won't shed a tear
Just as long as you stand, stand by me
- BEN E KING



agak agak majlis raya kali ni awak sanggup tak cari baju macam 2 tahun lepas semata mata nak sama warna dengan saya?  

*****

RANDOM : okay. shuhh shuhh rindu! jangan datang dekat saya. saya tak suka. nanti saya sedih. nanti saya akan ingat waktu dulu dulu dan sekarang. pastu saya bandingkan. pastu saya sedih. 

0 comments:

another story

Related Posts with Thumbnails