Saturday, 17 December 2011

An Excited Moment

New Born yay! :)

nak bagi nama apa eh?
Tapi part paling kelakar bila perasan pagi tadi ada anak, Aku tersalah amik mummy dorang taruk dalam sangkar lain. TERTUKAR! patot lah bila balik kelas tadi, 'mommy' yang ade dalam sangkar bersama anak anak tu macam tak sayang anak duk jauh jauh dengan anak. Rupanya, yang tu Jon! deddy dorang! :p

mommy and deddy. Jeny & Jony
Harap harap dapat jaga dorang and dorang tak mati lagi. Hehe

* tak sabar tunggu dorang besar!

3 comments:

Qaseh said...

hu huuu..comeyyy,

QAQA atiqah said...

waaahhh, dah ade anak ;)) heheh , i pun da bela hamster, tapi belum ade anak lagi . hehehe

zarith said...

Thank you Qaseh :)

Qaqa : Nanti dapat la tu. I pun dah lama nantikan saat ni. hehe. and after 3 month, tada!! :)

another story

Related Posts with Thumbnails